0

Celkem

0 Kč

Váš košík je prázdný

Současné trendy v marketingové komunikaci – seminář na klíč

OBSAH SEMINÁŘE:

Marketingová komunikace v marketingovém mixu

  • Marketingová komunikace jako součást marketingového mixu
  • Cíle marketingové komunikace
  • Nástroje marketingové komunikace (komunikační mix)

Reklama a reklamní kampaň 

  • Druhy reklamy a základní funkce reklamy 
  • Změny ve spotřebitelském chování zákazníků
  • Reklamní kampaň
  • Mediální mix

Marketingová komunikace na internetu (současné trendy) 

  • Reklama na sociálních sítích (přehled) 
  • Mobilní marketing (aplikace) a e-mailing 
  • Obsahový marketing
  • SEO, PPC a CPC 
  • Advertgaming a soutěže
  • Další typy (přehled)


ČASOVÁ DOTACE: 
8 výukových hodin (45 min) + přestávky

LEKTOR:  Ing. Jana Macháčková (bližší informace zde)

AKREDITACE:  Seminář je akreditován pod číslem  MSMT-28629/2022-4-870

CENA:  Celková cena semináře na klíč činí 6 000 Kč v případě účasti 3–4 osob, 8 000 Kč v případě účasti 5 a více osob.

K semináři získáváte bonus 700 Kč na učebnice nakladatelství dle vlastního výběru.

Seminář je možno hradit ze Šablon EU (OP JAK).

TERMÍNY A REGISTRACE:

Pro úspěšnou registraci semináře je třeba vyplnit a odeslat REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ (níže).

Navrhněte prosím termín a také vhodný začátek semináře podle vašich potřeb.
Po odeslání registračního formuláře vás budeme kontaktovat e-mailem.


REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ:

Odesláním formuláře potvrzuji seznámení se s informacemi o zpracování osobních údajů.
1
Škola:
*
 
2
Objednávající – jméno a příjmení:
*
 
3
E-mail objednávajícího:
*
 
4
Navrhovaný termín semináře:
*
 
5
Preferovaná doba začátku semináře:
*
 
6

Jména, příjmení, tituly a data narození zájemců o seminář (nutné pro osvědčení) – včetně objednávajícího, pokud se semináře účastní:


*
 
7
Poznámka (pokud nám chcete sdělit něco bližšího):