OBSAH SEMINÁŘE:
-
Základní marketingové koncepty (podnikatelské koncepce) a příklady jejich použití v dnešní době
-
Marketingový mix a jeho nástroje v dnešní době
-
Moderní marketingové techniky a příklady jejich použití
-
Digitální komunikační techniky
-
Marketing a sociální sítě
ČASOVÁ DOTACE: 8 výukových hodin (45 min) + přestávky
LEKTOR: Ing. Jana Macháčková (bližší informace zde)
CENA: Celková cena semináře na klíč činí 6 000 Kč v případě účasti 3–4 osob, 8 000 Kč v případě účasti 5 a více osob.
K semináři získáváte bonus 700 Kč na učebnice nakladatelství dle vlastního výběru.
AKREDITACE: MŠMT se vzdalo práva udělovat seminářům akreditace.
Za kvalitu semináře tak odpovídá pouze pořádající a lektoři. Pro nakladatelství EDUKO se nic nemění a budeme se stále snažit, aby semináře byly pro vás zajímavé a přínosné.
Poznámka: Akreditace není třeba ani pro účastníky využívající šablony v programu OP JAK.
TERMÍNY A REGISTRACE:
Pro úspěšnou registraci semináře je třeba vyplnit a odeslat REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ (níže).
Navrhněte prosím termín a také vhodný začátek semináře podle vašich potřeb.
Po odeslání registračního formuláře vás budeme kontaktovat e-mailem.
REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ: